Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Menü

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek az Evona Hungary viszonteladói/nagykereskedelmi webáruházban

FELHÍVJUK SZÍVES FIGYELMÉT, HOGY WEBÁRUHÁZUNK KIZÁRÓLAG REGISZTRÁLT VISZONTELADÓKAT SZOLGÁL KI!
A webáruház termékinformációi (fényképek, leírások, elérhetőség, stb.) regisztráció nélkül, bármely látogató számára böngészhetők, vásárlásra és az árak ellenőrzésére azonban csak adószámmal rendelkező regisztrált viszonteladóinknak van lehetősége.
Amennyiben Ön Végfelhasználó, kérjük keresse fel viszonteladóink valamelyikét (az EVONA termékeket értékesítő partnerekről itt tájékozódhat), vagy tegye fel kérdését az info@evonahungary.hu e-mail címen.

Regisztráció (Viszonteladóknak)
Az első megrendelés előtt szükséges a regisztráció elvégzése Vezetéknév, Keresztnév, Értesítési telefonszám, E-mail cím, Számlázási név és cím, Adószám, és Szállítási cím megadásával. A regisztrációt minden esetben elbíráljuk (lehetőség szerint 24 órán belül), és a jóváhagyásról e-mail értesítést küldünk „Fiók jóváhagyva” tárggyal.
Az elbírálás során a tényleges viszonteladói tevékenység végzésének lehetőségét vizsgáljuk (például harisnya, fehérnemű, ruházati kis- vagy nagykereskedelmi tevékenység megléte).
Ha a regisztrációval, vagy később a belépéssel kapcsolatban nehézsége merül fel, kérjük lépjen kapcsolatba velünk az az info@evonahungary.hu e-mail címen.

A termékek kiválasztása
A regisztrált és bejelentkezett vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A regisztrált és bejelentkezett vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét – a termékinformáció bejelentkezés nélkül is elérhető. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
Kérjük, hogy minden esetben figyeljen a ”Raktáron” és a *-al megjelölt, jelenleg nem elérhető státuszú tételekre.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra.
Ha rendelkezik érvényes kuponnal, azt itt tudja érvényesíteni a „Kupon Beváltása” mezőbe írva.

A ”Tovább a Pénztárhoz” gombra kattintva kiválaszthatja a megfelelőt a korábban megadott számlázási és szállítási címek közül, vagy újat adhat meg. Amennyiben szükséges, korábban megadott számlázási és szállítási adatait itt módosíthatja.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás futárszolgálattal (GLS) – nettó 20 000 Ft megrendelési érték felett ingyenes!
  • egyéb

Ezt követően felugrik a regisztráció során jóváhagyott fizetési mód:

  • banki átutalás

Ha egyetért a megrendelés tartalmával és a Vásárlási Feltételeket elfogadja, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra – ezzel a rendelési folyamat lezárul, a megrendelésének feldolgozása megkezdődik, melynek során a megrendelés állapotáról és a kiszállításról adott esetben több e-mailben értesítjük a megadott e-mail címén.


Árak
A viszonteladói webáruházban feltüntetett árak a rendelés időpontjában érvényes nagykereskedelmi árak. Az esetleges eltéréseket a Viszonteladói Szerződés tartalmazza. Az árak nettó ár + ÁFA formátumban kerülnek feltüntetésre. Az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget, az a megrendelés összegezése nézetben külön feltüntetésre kerül. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása lehetőség szerint 48 órán belül megtörténik, erről Ön automatikus e-mail értesítést kap.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk egy automatikus e-mail üzenetben. Ha a megrendelt termékek valamelyike nem elérhető, vagy a megrendelés összekészítése során a teljesítést akadályozó tényezőt észlelünk, arról haladéktalanul egyeztetünk (telefonon és/vagy e-mailben) a Megrendelővel, és adott esetben lehetőséget biztosítunk a megrendelés módosítására.

Fizetési feltételek
Áruházunkban banki átutalással vásárolhat, melynek feltételeit a regisztráció jóváhagyását követően megkötött Viszonteladói Szerződés tartalmazza.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni az info@evonahungary.hu e-mail címen.

Szállítási díjak:
Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk. Nettó 20 000 Ft megrendelési érték felett a kiszállítás ingyenes. Nettó 20 000 Ft megrendelési érték alatt a szállítás díja 1290 Ft + ÁFA.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést magánszemélyekkel.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. (Például már kiskereskedelmi értékesítésre beárazott terméket nem áll módunkban visszavenni.)

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

Keresés